Opieka Informatyczna

Outsourcing IT

Link Balancer
Zakres oferowanych przez nas usług informatycznych w ramach obsługi informatycznej (Outsourcing'u IT) :
  • kompleksowe zarządzanie i administracja istniejącymi u klienta zasobami informatycznymi,
  • doradztwo informatyczne w zakresie rozwoju i planowania zmian w systemach informatycznych,
  • helpdesk IT - telefoniczne, zdalne a w przypadku braku możliwości zdalnych - lokalne wsparcie techniczne IT,
  • pełna administracja infrastrukturą sieci komputerowej,
  • prace projektowe, modernizacyjne oraz wdrożeniowe,
  • budowa okablowania strukturalnego (miedzianego oraz światłowodowego),
  • budowa systemów redundantnych (odpornych na awarie),
  • budowa złożonych systemów Wireless, Mesh, Enterprise,
  • budowa bezprzewodowych mostów PTP, sektorów PMP,
  • zabezpieczanie danych, zapewnianie backupu lokalnego oraz zdalnego,
  • inwentaryzacja IT oraz sporządzanie dokumentacji, określanie żywotności zasobów sprzętowych,
  • odzyskiwanie utraconych danych z różnych nośników,
  • migracje usług pomiędzy różnymi platformami systemowymi,
  • wdrażanie rozwiązań w chmurze,
  • administracja zasobami w chmurze,
  • administracja serwerami Windows, Linux, Unix,
  • bezpieczne łączenie oddziałów firmy, koncentracja VPN, rozwiązania VPN Road Warrior,
  • badania wydajności, podatności na awarie oraz cyberataki,
  • projektowanie i budowa rozwiązań strukturalnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikacji w warstwie fizycznej i logicznej,
  • prace projektowe, dostosowawcze, przygotowujące infrastrukturę do audytu bezpieczeństwa IT,
  • organizacja profesjonalnego audytu bezpieczeństwa IT przez certyfikowanego audytora,
  • dostarczanie - sprzedaż profesjonalnych rozwiązań sprzętowych oraz systemowych,
  • profesjonalny serwis dostarczanego sprzętu IT oraz oprogramowania,
  • obsługa serwisowa systemów Windows, Linux oraz MacOS,
  • migracje danych lokalnych do rozwiązań księgowości w chmurze,
  • integracje kas i drukarek fiskalnych z rozwiązaniami księgowości w chmurze,
  • wdrożenia rozwiązań prywatnych systemów grupowej pracy zdalnej i komunikacji w chmurze,
  • sprzedaż oprogramowania,
  • zapewniamy usługi szkoleniowe dla personelu firmy w zakresie wszystkich oferowanych produktów i usług,
  • oraz wiele innych ...
Jeżeli nie znalazłeś interesującej Ciebie usługi zapraszamy do kontaktu z nami.
Ciągłość Działania Usług

Stała Opieka Informatyczna

Decydując się na stałą opiekę informatyczną, otrzymują Państwo stały dostęp do certyfikowanych specjalistów, zajmujących się analizą, wdrożeniami oraz szeroko pojętym serwisem sieciowym i komputerowym.
Outsourcing IT
Jest to szczególnie ważne w sytuacjach awarii, ponieważ nie ma wówczas konieczności poszukiwania serwisantów z branży IT, którzy przywrócą działanie wszystkich usług informatycznych lub zdiagnozują występujący problem. Bez kolejek, bez nerwów, bez niepotrzebnej straty czasu – nasi specjaliści pracują dla Was wtedy, gdy są potrzebni.
W praktyce oznacza to spore oszczędności, ponieważ tego rodzaju usługa nie generuje dodatkowych kosztów, a zapewnia niezbędną ciągłość i jakość opieki informatycznej. Koszt stałej opieki informatycznej jest również znacznie niższy niż utrzymywanie własnego działu IT.
Stała opieka informatyczna to także szybki, priorytetowy dla nas kontakt telefoniczny w sprawach, w których niekonieczna jest obecność informatyków na miejscu, w siedzibie Klienta. Tego rodzaju porady to największy odsetek zgłaszanych problemów.
W ramach stałej opieki informatycznej zapewniamy również zdalną pomoc za pośrednictwem łączy internetowych, która w znacznej mierze pozwala na zaoszczędzenie czasu na usunięcie usterki lub inne rozwiązanie problemu.
W przypadku profesjonalnych informatyków, wiele problemów i usterek można rozwiązać właśnie za pomocą pracy zdalnej.
W ramach współpracy podpisywana jest umowa pomiędzy Klientem a naszą firmą na stałą, co miesięczną obsługę informatyczną.
Uzgadniany jest wówczas zakres wykonywanych usług a także koszt obsługi firmy, który uzależniony jest od wielkości infrastruktury informatycznej Klienta, jej złożoności, stosowanych w niej rozwiązań oraz uruchomionych usług.
Taka umowa zapewnia nieprzerwaną opiekę, regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania oraz szybki czas reakcji serwisu na awarie.
Dodatkowo umowa obejmuje pełne wsparcie techniczne dla użytkowników, telefoniczne, zdalne lub gdy zaistnieje taka konieczność na miejscu, w siedzibie Klienta.
Przy stałych umowach serwisowych nie limitujemy czasu pracy spędzonego u klienta na wykonanie prac określonych w zakresie umowy.
Model Ryczałtowy

Opieka Informatyczna

W modelu ryczałtu godzinowego podpisywana jest umowa pomiędzy Klientem a naszą firmą, w której ustalana jest stała liczba godzin jakie serwisant spędzi w siedzibie klienta w okresie jednego miesiąca bądź liczba godzin w miesiącu przez którą będzie on wykonywał pracę zdalną na rzecz klienta.
Miesięczna kwota za obsługę klienta uzależniona jest od ustalonej ilości godzin oraz zakresu powierzonych prac. W przypadku przekroczenia liczby godzin ustalonych w umowie dopuszczamy rabat od każdej dodatkowej godziny pracy.
Pomagamy również prawidłowo oszacować wartość liczby godzin roboczych niezbędnych dla wskazanego zakresu prac.
Helpdesk IT

Doraźna Pomoc IT

W ramach doraźnej pomocy informatycznej, oferujemy szybkie i kompleksowe działanie. Znajduje ono zastosowanie w razie powstania problemów związanych z szeroko pojętą tematyką sieciową i komputerową.
Heldesk IT - Pomoc IT
Nasi fachowcy są do Państwa dyspozycji zarówno w kwestiach związanych z projektami, wdrożeniami, naprawami, jak i z utrzymaniem infrastruktury informatycznej.
Dzięki zespołowi wykwalifikowanych specjalistów, jesteśmy wstanie szybko i skutecznie zidentyfikować problem, a następnie wdrożyć procedury naprawcze.
Po przedstawieniu przez Klienta istoty problemu i określeniu zakresu prac, rozliczenie za usługę nastąpi na podstawie przepracowanych godzin lub umówionej wcześniej stawki.
W takim przypadku nie wymagamy podpisania z nami umowy, ponieważ usługa polega na pomocy doraźnej.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Projekty IT

Wdrożenia Projektów IT

W obrębie usługi pomocy informatycznej, oferujemy również realizację założonych projektów, wykonanie oraz wdrożenia planowanych zmian i modernizacji infrastruktury IT.
Znajduje one zastosowanie w sytuacjach, kiedy rozwój firmy wymaga zastosowania rozbudowy lub zmian w istniejącej infrastrukturze informatycznej Klienta.
W takich przypadkach dokonujemy wizji lokalnej istniejącej infrastruktury, wykonujemy projekt uwzględniający wszystkie niezbędne zmiany i modyfikacje, dostarczamy konieczny sprzęt do realizacji zadania. Po wykonaniu wdrożenia sporządzamy i przekazujemy Klientowi dokumentację.
Ten rodzaj współpracy możliwy jest przy zleceniach, w których z góry jesteśmy w stanie określić niezbędny czas (nakład pracy) potrzebny do wykonania zlecenia oraz koszt sprzętu stanowiącego istotny element projektu.
Po przedstawieniu przez klienta specyfikacji wymagań projektu oraz wykonaniu wizji lokalnej w miejscu wdrożenia proponujemy naszą wycenę, która będzie kwotą stałą, zapisaną w umowie.
© 2024 ENCA IT Napisz do Nas

Strona używa ciasteczek (cookies), które są niezbędne do jej funkcjonowania i wymagane do celów wskazanych w polityce prywatności.