Stała opieka informatyczna to także szybki, priorytetowy dla nas kontakt telefoniczny w sprawach, w których niekonieczna jest obecność informatyków na miejscu, w siedzibie Klienta. Tego rodzaju porady to największy odsetek zgłaszanych problemów.
W ramach stałej opieki informatycznej zapewniamy również zdalną pomoc za pośrednictwem łączy internetowych, która w znacznej mierze pozwala na zaoszczędzenie czasu na usunięcie usterki lub inne rozwiązanie problemu.
W przypadku profesjonalnych informatyków, wiele problemów i usterek można rozwiązać właśnie za pomocą pracy zdalnej.
W ramach współpracy podpisywana jest umowa pomiędzy Klientem a naszą firmą na stałą, co miesięczną obsługę informatyczną.
Uzgadniany jest wówczas zakres wykonywanych usług a także koszt obsługi firmy, który uzależniony jest od wielkości infrastruktury informatycznej Klienta, jej złożoności, stosowanych w niej rozwiązań oraz uruchomionych usług.
Taka umowa zapewnia nieprzerwaną opiekę, regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania oraz szybki czas reakcji serwisu na awarie.
Dodatkowo umowa obejmuje pełne wsparcie techniczne dla użytkowników, telefoniczne, zdalne lub gdy zaistnieje taka konieczność na miejscu, w siedzibie Klienta.
Przy stałych umowach serwisowych nie limitujemy czasu pracy spędzonego u klienta na wykonanie prac określonych w zakresie umowy.